Transferin bugün 8. Günü dün geceden beri çok az kahverengi lekelenmem var kliniğim panik yapmanıza gerek yok dedi ama korkuyorum. Transferden sonra lekelenme yaşayan var mı aranızda ? Kaçıncı gün lekelenme yaşadınız? Kaç gün sürdü miktarı nasıldı ve sağlıkla devam etti mi gebeliğiniz ? Bilgi verir misiniz lütfen 😓