Kızlar hamileliğin 16. haftasını bitirmek üzereyim. Ama sanki adet olacakmışım gibi özellikle sağ kasığımda ara ara ağrı oluyor. Sizce bu normal mi? Bazen de küçük küçük kramplar giriyor. Daha birkaç gün önce ultrason kontrolüm vardı ve her şey normal dedi doktor. 🤔