Lavinyam canım vanı bilmiyorum ama ben ankaradayım 10 gün önce 2 li test yaptırdım o senin dediğin gibi su alımı falan yok önce ultrasona giriyosun doktor bebeğe bakıyo işte ense ölçüsüne burun ölçüsüne falan daha sonra normal kan veriyosun o kadar. Eğer kanın riskli çıkarsa işte emin olmak için aminyon sıvısı alalım diyolarmış ama zararlıymış o kimse aldırmıyor hem bide bu testler 100 de 100 güvenilir testler değil benim bi arkadaşıma down sendromu dediler kan alındıktan sonra bebeği maşallah sapasağlam ☺️