esersvr kizlarr 6.ayimda bazi donemlerde cok skintili kaygili oluyorum modum dusuk oluyor yani yasayan var mi aranizda?neden oluyor bu durum hormonlardan mi
Black-34 esersvr Kesinlikle hormonlardan ben sürekli ağlardım mutsuzdum böyle yaşamak istememek bebeğe hevesi gitmek bu tarz şeyler vardı şimdi 37+1 yerini heyecan merak istek aldı :))