Sinemmmonurr Arkadaşlar ben Aralık 1’de işe başladım sigortalı olarak. Suan 3 aylık hamileyim. Bu doğum parası muhabbeti falan nasıl oluyor, nasıl almaya hak kazanabilrim lütfen biri açıklayabilir mi
seddkilic05 1 yıl içinde 90 gün sigortanızın yatmış olması lazım bu kadar 170 i arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz 😇
Kayra_bugra07 Merhaba izine ayrıldığın günden önce bir yıl içinde 90 günlük bir sigortalisan hak edersin tabi bu işe baslarken iş kur ki olup olmadigina da bağlı yani işbaşı yaptığın yer seni kendi calisani olarak sigortani ya aptirmasi gerekiyor onu da e de vb letten takip edebilirsin
Kubraemre18 Kayra_bugra07 benim daha hiç sigorta başlangıcım yok. Eşim bireysel emeklilik yapalım diyordu onunda etkisi olur mu acaba