Ben adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı 2 gün sonra normal gebelik testi yaptım o da silik çıktı sonra adetimde bir gün gecikme oldugunda kan tahlili verdim sonuç pozitif çıktı şuan 14 haftalık hamileyim çok şükür ama çıkmadı diye üzülmeyin geç döllenme falan olmuş olabilir en güveniliri kan tahlili bence onu yaptırmadan da ümitlenmeyin derim Allah hayırlısını nasip etsin inş