135y ilk gebeliğim de 20.hafta ya kadar göstermedi sonra %70 kız dediler 25 de falan sordum tekrardan kız dedi ona göre alış veriş yapacağım dedim tekrar baktı aaaa erkek bu dedi dedi eşime söyledim özele gittik doktor baktı hayır kız bu nasıl erkeğe benzettiler dedi eşim siz iyi bakın dedi doktor kendini nasıl saklamış kesinlikle erkek dedi öyle yani doğum da kız güzeli sarışın maviş oğlum oldu