Arkadaşlar geçen haftalarda mantar enfeksiyonu yaşadım yoğun kaşıntı yaşadım ama akıntı yoktu ozaman sonra 2 adet 3 gün ara ile bir fitil kullandım kaşıntı geçti ama bu defada beyaz süt kesiği akıntım başladı dün kendi doktorum bu gynomax xl fitili yazdı 3 gün kullan dedi dün gece kullandım ama gece birden kaşıntı başladı ve şuan hala var rahatsız ediyor beni bu fitil neden kaşıntı yaptı anlamadım normalmi bu