Bendede var 1 defa aldırdım iyi huylu çıktı şimdi yine aynı yerde daha büyük. vücut kendi kendine üretirmiş . Doktor süt kanallarına zarar vermez ama durmasın doğumunu yap emzirmeyide kestikten sonra alalım dedi ve aydan aya büyümeye devam ediyo hatta bazen acıyo. sizde bi baktırın bence ihmal etmeyin