Aslannn ArzuCev canım benimde altinci haftamda kese ve minicik bir bebek görüldü..7+0da gittim tekrar kalp atışı için ama göremedik gelişim güzel dedi ama kalp atışı için pazartesi günü tekrar çağırdı ama ben yarın gidecem bu belirsizlik çok yordu