Tgcehalil Kızlar yarın adet günüm ne gelen ne giden Hiç bir belirti yok . Siz nasıl öğrendiniz acaba hamile olduğunuzu
makbule17 Tgcehalil hiç belirtim yoktu adet olacağım gün test yaptım pozitif ben şok hiç beklemiyordum çünkü testide öylesine yaptım
Deletedmom_6 Tgcehalil bende regl olmadan 3-4 gün önce falan öylesine test yapmıştım belirtim asla yoktu regl olcak gibi karnım şişti göğüslerim hassaslaşmıştı dedim kesin negatif 🤷🏼♀️ Ama hamileymişim