Ksgns 7 saat önce geldi ama ara ara adet ağrısı gibi ağrım var henüz sancılarım başlamadı normal midir hastaneye ne zaman gitmeliyim
Prens1prenses2 Ksgns Günün geçmiş canm biraz daha bekle sancın çoğalınca git bence Rabbim bu cuma günü hürmetine kolay doğumlar nasip etsin bizlere bize de dua et canm benim de tam 39 hafta oldu bekliyorum
Selma61 Ksgns bende 40+3nisan geliyor ara ara hafif sancı geliyor nst çok az sancı çıktı pazartesi tekrar gidicem olmazsa suni sancı verilicek