Makskala Dün geceden beri hareketini hissetmiyorum sadece sırt üstü yatınca çoook hafif bi kıpırtı oluyo o kadar. Normal mi. Sanki içimde yokmuş gibi Allah korusun
Clementinee Makskala hafif bir hareker hissetmen bile yeterli demişti doktorum bana duuruş pozisyonundan bazen az hissedermişiz. Ama hafif bile olsa hissetmezsen gel hemen demişti
Makskala Clementinee ayy yok yok çok şükür sırt üstü yatınca hafifte olsa hissediyorum. O zaman bişey yoktur doktorunuz içimi rahatlattı😁
Clementinee Makskala merak etme canım haftamız aynı banada oluyor öyle ama bakıyorum sırt üstü yatıp elimi koyunca iki pıt pıt bile olsa rahatlıyorum 😇 çok iyi anlıyorum seni endişeni içini ferah tut