Zehra9616 BirPatiSever her zaman manuel olanlardan yanayim en dogru gosteren o demisti doktorum ten temasindan dolayi
charlottececi BirPatiSever manueller 34.5 olcup duruyodu eczaneden almistim bir kac kez en son braun aldim paraya kiyip cok memnunuz. Kasımda 439 a aldım. Gercekten hassas ve dogru olcuyor. Cocuklar için rahat olur diye aldim. Hastanede falan da hep kulaktan olcuyolar diye kulaktan aldim. Temassiz ates olcer de var evde. O da yanlis olcuyo. 🙄 Braun ThermoScan IRT 6520 Ateş Ölçer - Beyaz https://www.hepsiburada.com/braun-thermoscan-irt-6520-ates-olcer---beyaz-p-HBV00000P4X90?magaza=Pharmacity&url_src=ios-product-detail
Ecem27 BirPatiSever e bebekten weebaby markası koltuk altı ölçerini aldım Araştırdım en doğru sonucu koltuk altı ölçen veriyormuş siz bilirsiniz ben 90 tl almıştım
merakliblog BirPatiSever pangao marka aldım hem temassız hem kulaktan ölçüyor. Koltuk altında durdurmuyormuş bebeler hareket ediyolarmış o yüzden böyle aldım. Zaten eczanede koltukaltı ateş ölçer de var lazım olursa onu da alırım
_yagmurcuum_ Braun prt2000 aldım aşırı memnunum ayına göre seçiyorsunuz öyle ölçüm yapıyor hemde ateşi renkli şekilde gösteriyor
my116 Geçen bir doktorun videosunu izlediğimde temassız olanlar bebek için çok net değildir demişti tercihinizi ona göre yapabilirsiniz 🙂
Asyaveannesi36 BirPatiSever doktorum en iyisi kol altından ölçüm olanlar demişti bende braun kol altı aldım 3 snde ölçüyor