Gizemyakar Kızlar 14 haftalık gebeyim. sağ alt kasığımda sancılanma hissediyorum. Şiddetli sırt ağrım var. Sizce normal mi ? Düşük tehlikem olduğu için 1 buçuk aydır hap kullanıyorum o yüzden biraz tedirginim yaşayan var mı acaba