Rabia9522 Benim de sizinle aynıydı. Bunu söylemeleri bile çok saçma çünkü kalp atımları yeni oluşan bebekte normale göre 30-50 atış daha yavaş atıyor kalp. Bir hafta sonra hızlanıp pıtır pıtır atacaktır. Dert etmeyin hiç, ben bir haftayı zor geçirmiştim saçma bir doktor tavrı yüzünden.