Esraustaoglu benim esim bi sure kortizol ilaci kullandi ve o donem corona olduk. Doktorla konustugumuzda doktor bize kortizolun asinin etkisini yok ettigini ve coronanin daha agir gecirildigini soylemisti. bence yarar gormeniz adina bi doktorla gorusun ve uzerinden nekadar zaman gecmesi halinda asinin daha etkili olacagini sorun