Lale4444 https://imgyukle.com/i/k03psb Merhaba Bu testte bir şey görüyor musunuz ikinci çizgi biraz geç çıktı ama var yani hamilelik olmasa 10 gün bile kalsa çıkmaz çizgi 17gün adetimden geçti Geç döllenme olabilir mi böyle çıktı Lütfen bi şey diyin ya🥺😭
Azra_Mom Lale4444 üzgünüm ama ben çizgi göremedim canım ya başka test varsa yarın sabah ilk idrarla tekrar deneyin olmazsa yada belki resimde görünmüyor siz görüyorsanız kan verin hemen
Benekim Meryemce92 17 günde silik olmaz eğer silikse hafif bir artış var ama gercekci değil kimyasal olacaktır
Meryemce92 Benekim Kimyasal olsaydı eğer değeri hızlıca artar ve hızlıca düşerdi 17 gün olmuş ve genelde kimyasal gebeliklerde en fazla 10 gün gecikme yaşanır. 17 gün olmaz.
Duygucalim Çok fazla silik o yüzden 2 gün sonra ac karna sabah tekrar denemelesin bazen geç döllenme olabiliyor o yüzden adet tarih geçse bile silik olabilir