SedanuKocabey Merhaba kızlaar 🌹 Kontrole gittiğimizde suyunun fazla olduğunu söyledi doktor acaba bi sorun olur mu merak ediyorum. Sağlık ocağına kan verdim açlık ve tokluk, sonuçları bekliyoruz 🥲 bilginiz var mı bu konuda
Sermec27 SedanuKocabey benim de 22 de su fazlalığı cıkmıştı sekerim varmış doğuma kadar diyet yapmıştım
Yalcnnaysgll SedanuKocabey benimde aynı durum ama şekerde çıkmadı bende bebeğimin gelişimi önde gidiyor şeker olmadığı için sorun olmaz dedi doktorum 23. Haftada öğrendim 30 haftalık olmak üzereyim şuan bir sorun yok
SedanuKocabey Sermec27 nasıl bir diyet yaptın peki doktorun mu verdi yoksa sadece şekeri azaltarak mı yaptın 🌸 biraz baktım da meyveyi de kontrollü yemek gerekiyormuş 🙊 ben biraz fazla tüketirim
Sermec27 SedanuKocabey ekmek meyve tatlı hamur işi patates havuç pirinç vs bunları yemedim sadece günlük 1 dilim tam buğday ekmeği yedim az az sık sık yedim
SedanuKocabey Yalcnnaysgll evet bugün benim de sonuçlarım çıktı şeker falan yok çok şükür 🥰 inşallah sıkıntısız bi şekilde alırız bebişlerimizi kucağımıza