Hanımlar merhaba, ben normal şartlarda 30 haftalık hamileyim. Ama bebek 33 hafta ile uyumluymuş. Doktor yemene dikkat et vs dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı? Erken doğuma ihtimali oluyor mu böyle bir durumda ? Yada nasıl bi yol izleniyor? Açıkçası biraz tedirgin oldum. İkinci gebeliğim ve ilk de böyle şeyler yaşamamıştım. ???