Ben 3 yıl önce tüm sosyal medya hesaplarımı kapattım. Ara ara watsapp hikayeden bir şeyler paylaşıyordum okuduğum kitap vs. Artık onu da yapmıyorum.
Gebeliğimi de nette paylaşmadım. Yakın çevrem zaten biliyor. Paylaşmak istediğim kişilerle zaten paylaşıyorum yani… hem böylesi daha iyi oluyor. İnsanların tavrı bile değişiyor. Toplu Resim çekilirken özellikle belirtiyorum benim olduğum resimleri paylaşmayın diye.
izlediğim bi iki dizi beni çok etkiledi internette hiçbir şey kaybolmuyor. Ve kötü niyetli insanlar fotoları kullanabilir. Özellikle bebeğini çocuğunu paylaşanları hiç anlamıyorum. Asla ama asla ne kendimi ne çocuğumu paylaşmam. Beğendiğim resimleri çıkarıp çerçeveyle evime asıyorum mis:)