Kızlar 36+3 de şuan bebeğimin gelmesini bekliyorum hayırlısı ile. Gece aniden uyuduğum yerde sağ göğsümün alt tarafında bir sertlik hissettim ve biraz karın ağrısı yaşadım açıkçası beni uykumdan uyandırdı biraz oturdum geçti yatınca aniden geri başladı sanki bebek karnımda sağ göğsümün altına toplandı gibi hissettim. Sizce bunun sebebi nedir? Yiyeceği de dün haddinden fazla kaçırdım onunla bir alakası olabilir mi