28 haftalık hamileyim bugün sabah idrar yaparken ağrı ve yanma oldu yapamadım bile ve bı iki damla pembe lekelenme geldi doktoruma yazdım gel dedi gittim muayene etti bebek şükür iyi idrar verdim onun sonucunda bana dupbaston ilacı verdi kullan dedi yalnız bu ilaç düşük önleyici bı ilaçmis galiba aranızda kullanan var mı yan etkisi gördünüz mü yorumlarınızı bekliyorum