kubumom Arkadaşlar aranızda öğretmen olup da son zamanlarda 24.haftasında izne ayrılan oldu mu? Ben martta 24.haftadan dolayı ayrılacaktım okulumdaki arkadaşlar o kaldırıldı dedi ama ayrılanları burda ve gruplarda gördüğüme eminim. Bilgisi olan varsa söyleyebilir mi lütfen??
AnnelikHayali kubumom ben 10 gün önce ayrıldım. Genelde süresi uzatıldı. O hakkı hala kullanabilirsin hocam.
Llmrv kubumom Mardin Midyatta görev yapıyorum hocam. 24. Haftamda aile hekimimden durum bildirir raporu alıp, dilekçemi yazıp ayrıldım idari izne. Şuan 25. Haftam bitmek üzere. Devam ediyor yani. Etmiyor diyenlere inanmayın. Bazı idareler istemeyebiliyormuş ogretmeninin erken ayrılmasını. Gidin il/ilçe milli eğitim müdürü ile yüz yüze görüşün sıkıntı çıkarirlarsa.
Piraye2021 kubumom doktordan 24+0 olunca raporu isteyin, dilekçe yazın, ek olarak raporu ve genelgeyi ekleyin ayrılırsiniz, zorluk çıkarırlarsa milli eğitime bildirirsiniz. Silsileyi atlamadan kuralına uygun yapın.
T2511- Ben suan 32.haftadayım hocam 24 de ayrılmıştım fakat yerime başka hoca bulunamadığı icin 2 hafta sonra tekrar çağırıldım malesef. Yani devam ediyor izin hâlâ☺️
kubumom Hocam hangi ildesiniz ? Maraştayım ben arkadaşlarım kesin alınamıyor kalktı diyorlar marta kadar durumlar değişebilir bunu biliyorum ama şu an kesin yapılıyor diye biliyordum ben de
Asyapolat80 kubumom marta kadar tabiki değişebilir hiçbisey kesin değil ama şu an devam ediyor o izin ve ben de o izindeyim hocam
kubumom Hıcam AnnelikHayali hocam martta 24.haftaya giriyorum süreçte değişen bir şey olmazsa ayrılmayı düşünüyorum ama görev yaptığım yerde arkadaşlarım yapamadıklarını söyleyince bi de kaldırıldı deyince sormak istedim çok teşekkür ederim
Canssuu92 Merhaba. Ben İstanbul’da görev yapıyorum şu an 26+5 im 24 olur olmaz ayrıldım. Öncesinde bilgileri olduğu için yerime hemen bir öğretmen ayarladılar
Canssuu92 Aynı şekilde doktorumdan durum bildirir rapor aldım ve dilekçe yazıp ikisini de idareye teslim ettim
Azra46 Ben de 24-32 arası iznimi hıc sorun olmadan kullandım hocam. Doktordan o haftada olduğunuza dair rapor alıp dilekçe ile idare verdim hayırlı olsun deyıp ayırdılar izne🤣
Bbt93 26+5 im. 24 olduğum anda ayrıldım. Genelge var ne demek o kalktı öyle saçmalık mı olur? Sadece düzenlemeler geldi o yazıya gebelerde değişen bir durum olmadı.
kubumom Benim okulumdakilerin bi şeyden haberi yok hocam 😁 inşallah marta kadar kaldırılmazsa ayrılacağım cevaplarınızı idareye de göstereceğim yok derlerse 😁 hepinize çok teşekkür ediyorum 🙆🏻♀️