10 gün önce kahverengi lekelenmem oldu sonra açık pembe renk leke geldi kan testi yaptım 2.00 cikti bide midem çok yaniyo du
Bugün regl günüm normalde sabah ağrıyla uyanıp hasta olmam lazımdı ama hâlâ olmadım sancimda yok sadece günlerdir belim çok ağrıyo test alsam sonuç belli olur mu yoksa bekliyeyimmi?