GulizarY Benim de iki gün önce sizin gibiydi. Sağ bademcik fena şişmişti ağzımı açamıyordum ağrıdan hatta. Parol gebelikte serbest. Sabah akşam parol aldım. 3 kere zerdeçal, çinko, c vitaminli pastil. Zencefilli meyve çayı içtim. Bal, propolis, polen, arı sütü karışımı günde 1 tatlı kaşığı yedim. Elma sirkesiyle gargara yaptım. Bir de havuç, zencefil, soğan, sarımsakla tavuk haşladım. Sebzelerle suyu blenderda geçirip çorba yaptım, içine az miktarda şehriye, maydanoz, tavuk parçaları koydum. Geçen senelerde böyle olunca acillik oluyordum şimdi iki günde toparladım.