1ekim sezeryan oldum doğum kilom 58.600.kontrol etdim 11aralikda kilom 49kiloydu. Acaba çokmu düşük ,kendi doğum öncesi kilom zaten 48dim .yoksa normalmi
Önceden günlük olarak peynir ,yoğurt,çorbalar ,et,dereotu 1 tam ,süt, balık ,her gün yulaf ,patates,tavuk ,çay.
Son 4 haftadır süt ürünleri yemiyorum çok yoruluyorum bebeğim her yediyime tepki veriyor,meyvelerden ayva elma yiye biliyorum ,dereotu her gün tüketiyorum .2 gündür de arifoğlunun anne çayını içmeye başladım , diğer çaydan içmiyorum.
Badem ,hurma ,ceviz de yiyorum
Aslında her şey yiyorum .lahmacun bile ara ara yedim
Ben 40 gün ev işi yapmadım tikişlerimden dolayı annemler baktı ,yeyip yatdım 😂hiç mi kilo almadım yani ,sürekli uyuyordum ve bebek rmziriyordum.
Ben gün içinde 15 17 kez bebeyi emziriyorum,yalnız anne sütü ,aşırı yorgun oluyorum ,her emzirme ve emzirme sonrası birşeyler yiyorum