Ebruuben Her bebek cildinde farklı gösteriyorlar kendini canım, bi bebeğe iyi gelen Prima öbürüne gelmeyebiliyor. İnsan denemeden anlayamıyor malesef. Buradaki anneler kendi çocuklarına göre yorum yapar çünkü kullandığı için biliyor, ama bence insan kendisi denemeli