Nur9898 18+1 günlük gebeyim kızlar dun hece karnimin ici cok acıdı baya bi niye oyle oluyo ilk gebeligim ama korkuyorum persembe randevum daha var
Fnen Nur9898 canım benim 17-19 hafta arası ağrıyordu epey, ama o dönem kovidli olduğum için doktora gidemedim, sebebini bilye Yani neden oldu, normal mi garip bir ağrıydı 19. Haftaya doğru geçmeye başladı 🤷🏻♀️
MerveeD Nur9898 bende 18+1 haftalıgım ve gece benımde karnımda batma oldu benımde pazartesi randevum var kısmet olursa herseyı detaylı soracağım
Zarifhnm1 Nur9898 karnın büyüdüğü için kasların geriliyor demişti doktorum hala daha devam ediyor ağrım ama dışarda ne karın var ne bir şey 17 haftalık oldum
Yummyyummy Benimde öyleydi geçen hafta..Şuan 19+0 hala biraz ağrıyor,sanki kas ağrısı gibi bende sebebini bilmiyorum randevumada daha var.Teyzem hemşire ona sordum oda daha şimdiden mi başladı dedi 😄😩 Galiba rahmin ve bebeğin büyümesiyle ilgili.