Lutfen icini rahat tut 🙏🏼 Bu haftalarda belirtiler azalabiliyormus, ben de kendime cok eziyet ettim ve hepsi bos endiseler cikti. Evet kotu hikayeler var ama yuz binlerce kadin da belirtilerinin hafiflemesini hatta tamamen ortadan kalkmasini deneyimleyebiliyor, oyle dusun. Hatta bu donemin tadini cikarmaya bak. Allah korusun, kotu bir sey olursa (ki bu ihtimal hepimiz icin her zaman var) zaten o zaman care arayacagiz, elimizden ne gelirse yapacagiz. Fakat suan olumlu dusunmek, kendini telkin etmek hem sana hem bebegine cok iyi gelecek ☺️☺️ Bir de zor ama cok okumamaya calis internette - ben de yapiyorum… Cunku insanlar hakli olarak tatsiz bir durum yasadiginda ona care bulmak icin internette paylasiyor. Bu kotu senaryolarin cok sik gerceklestigi anlamina gelmiyor. Sadece daha sik paylasim yapildigi icin onlara denk geliyorsun, oyle dusun lutfen 🙏🏼 Detayli ultrasonun da cok guzel gececek insallah ☺️ Sevgiler…