BeyzaF Hanımlar 6 hafta 5 günlüğüz şuan 12.haftaya kadar doktorum progestan kullanacağımızı söyledi. Ama kese de görünen herhangi bi kan yok başlarda biraz lekelenmem olmuştu. Sizde böyle bişey yaşadınız mı ? Bi sorun oldu mu
begonvilko BeyzaF canım ben de kanama olmamasına rağmen kullandım. Hatta 4 buçuk aylık oldum ve herhangi bir riskim yok ama doktorum hala günde bir tane fitil atmaya devam et, seni korur diyor. Faydası var zararı yok diyor.
sema_altas55 BeyzaF bende aynı şekilde kesede sorun. Yok ama etrafında kanama var dedi hep hap hem ilaç kullanıyorum 10+6 dayız 7den itibaren kullanıyorm
Asel2520 BeyzaF bende de kanama vs birşey yok ama progestan hem hap kullanıyorum hemde 6 günde bir iğne vuruluyorum
Sevtugm BeyzaF canim ben aylarca kullanfim gunde 3 tane zararı yok kanama az da olsa risktir dikkat et ve kullan
BeyzaF Minikanne123 hayır gözükmüyo dün gittim kontrole doktor hiç bir sorun yok çok iyi dedi yine de ilaca devam edelim günde 2 kere dedi okadar. Tek sıkıntım tiroit yüksek onun içinde ilaca başlıcam bugün.
BeyzaF Teşekkür ederim hanımlar içim rahatladı 🤗 biraz paniğim ben en ufak şeyi kafama takıyorum maalesef 😶
ebru512 Bende fitil şeklinde günde bir kez kullanıyorum koruyucu amaçlı herhangi bir kanamam olmamasına rağmen ilk başta tereddüt ettim acaba mı diye ama hiçbir yan etkisinin olmadığını öğrenince rahatladım
SelinYakgul BeyzaF bende 6. Haftamda kullanmaya başlamıştım, kanamam vs yoktu. Doktorum rahim duvarın kalın değil , kalınlaşması amaçlı kullanmalısın demişti 🌸