Merhaba anneler, ben hamileliğimin 8. Haftasındayım ne zaman bişey yesem müthiş bi şişkinlik hissediyorum nefes bile alamıyorum nerdeyse azıcık bişey yesem bile sanki boğazıma kadar geliyo yediklerim bazen karnım da çok fena ağrı oluyor siz de var mı böyle sıkıntılar? Varsa ne yapıyorsunuz ? Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.