demetemre Kizlaaaarrrr ❤️☺️☺️☺️ 39+2 yatışım yapıldı. Suni sancı alıyorum , inşallah oğlumu da kucağıma alacağım en kısa zamanda.. dualarınızı bekliyorum ❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘
Asudeprenses demetemre Allah yardımcın olsun cnm, allah bir avazda kurtarsın, niye suni ile başlattınız doğumu,kendi sancinizi beklemediniz merak ettim, bende 39+2 oldum bugün kendi sancısı bekliyorum 🙂
demetemre Asudeprenses sancım.hic gelmedi benim. Eşim de bir kaç gün içinde mecburi şehir dışına çıkacak , o yüzden tek başıma kalacaktım.. doktora sorduk açılma varsa , bebek müsaitse olur sabah gel bakalım demisti. Herşey yolunda olunca yatisimi aldık.. bebeğimiz doğdu çok şükür.