Fztozgeckr canım ben de 7+4 günlük hamileyim daha önce bir tık kanamam olduğu için bir doz iğne olmuştum doktor randevuma gittiğimde kanama alanı görüldü ama aktif kanamam olmadığı halde doktor progestanı birden kesmeyiz dedi tekrar bir iğne ve devamında progestanı fitil olarak verdi. Demem o ki mutlaka progestana devam etmen gerekiyor lütfen bebeğin ve senin sağlığın mutluluğun için başka bir doktorla görüş. Umarım senin de benim de bebeklerimiz bize sıkı sıkıya tutunur her şey güzel olur🤲🏻🌸