zzeliizz Tam olarak kaçıncı haftada gitmek gerekiyor ? Ben 21+3de gitmeyi planlıyorum uygun mu sizce?
RumeysaNur34 zzeliizz benim doktorum iyice belli olur yüzü falan 22 haftada git demişti bende 22+6 gittim canım 😊
zzeliizz RumeysaNur34 bnm doktora kalsa 19. Haftanın içinde gidecez de ben erteledim biraz . Ha dayanabiliyo musun diye sor , asla . Catliyorum meraktan. Nasıl acaba diye. Herşeyden önemlisi sağlığı iyi mi onu çok merak ediyorum.
RumeysaNur34 zzeliizz tabi canım önce önce sağlık sonra onun yüzünü öyle detaylı görünce ne bileyim çok mutlu olduk dayanabilirsen bekle derim canım 😊