m060918 canım kan için gününü bekle bence.Ne kadar üzüldüğünü tahmin ediyorum inan ta içimde hissettim.Her şeyin hayırlısı sakın kendini de üzme biraz kafanı rahatlat biliyorum çok zor ama…İstersen çok zor olacaksa da git ver kanını nasipten öte yol yok inşallah seninledir bebişin🙏🏻İlk deneme miydi? Tek embriyo mu transfer edildi?