6 haftalık hamileyim ve biraz kanamam var sizce normal mi?
Sedagokts54_ hemen doktorunuzla iletişime geçmelisiniz
Sedagokts54_ hiç normal birşey değil hastaneye gitmeniz gerekiyor hiç beklemeyin
kahvesever__ 1 2 damla geldi ve geçti yerleşme kanaması olabilir mi acaba
Sedagokts54_ hamilelikte normal değil mutlaka doktorunuza görünün ilaç iğne verir
Sedagokts54_ olabilir ama yinede gitmelisiniz nolur nolmaz
kahvesever__ çok teşekkürler ❤️