aytangurvanova Mymeryemm benim bebekde bir hafta onde iyi guzel isde geri kalmasinda bir iki hafta skinti yok
Sermec27 Mymeryemm genetikte olabilir şeker de olabilir dikkat edin zamanı gelince mutlaka seker yüklemesi yaptırın
K_annesi Mymeryemm 16 haftalıkken Benimde bir hafta önde gidiyordu, kilo olarak iki hafta öndeydim. Bir sonraki kontrolümde 20 hafta kilosuda gelişimide bir hafta önde. Değişebiliyor korkmayın siz. Ve erkek bebekler hep önden gider 🙂 sizin cinsiyet bellimi
Momydemet Mymeryemm bugün kontrole gittim 27+2 yim ama ultrasonda 29+1 görünüyor 😬 inşallah sıkıntı olmaz. Şeker yüklemesi de yaptırdım sıkıntı çıkmamıştı
Mihriballim Benim bebeğimde iki hafta önde gidiyor kızımda önde giden bı bebekti biraz etli butlu oluyorlar ☺️