Eleonora Kizlar merhaba. 4 haftalik hamileyim. Dun yerimden kalktigimda aniden sol kasigima biçak saplandi gibi ani agri geldi geçti. Geçen seferde sag kasigimda olmustu ama o zaman hamile oldugumu bilmiyordum. Bu normal mi???
CinyurunAnnesi Eleonora kasık ağrıları ilk zmaanlarda her zaman sık sık yaşayabileceğin ağrılardır korkmana gerektirecek bir durum yoktur
MerveeD Eleonora normal canım 18+1 haftalık olduk gece yatınca banada oldu tam ortaya ve önceleri daha cok oluyordu
Mnk16 Eleonora bende 5 haftalık hamileyim hala yaşıyorum o ağrıları rahim büyüyor ve bebek kendine yer yapmaya tutunmaya çalışıyormuş ama normal yani ağrı
MerveNur- Eleonora bikaç hafta sürmüştü bende saniyelik bir kasık ağrısı gelip gidiyordu ama normal 😊