Merhaba 😊 kendimi bildim bile bende pcos var. Adetlerim ilk zamanlardan beri öyle pek düzenli değil. İlk gebeliğim sürpriz olmuştu, fakat malesef kalp atışı duyulmadığı ve bebekte gelişme olmadığı için kürtaj olmuştum. Şimdiki bebiş için ise 1 sene denedik, şükür 1 senenin sonunda mutlu haberi aldık. İnsülin direncim olduğu için şeker ilacı kullanıyordum, ayrıca inositol içerikli bir takviye kullanıyordum. Bir de arı sütü bal propolis polen karışımı tükettim hamile kaldığım ay. Tabi bir de vazgeçmişlik duygusuyla stres yapmıyordum artık. Stres biz pcoslulara çok daha fazla etki ediyor malesef, stres durumunda vücut kortizol hormonu salgılandığı için hamile kalmayı zorlaştırıyor.