Kayserilianne Hanımlar 40 hafta doldu hafif kasılmalar başladı. Normal doğum olması için 1 hafta daha bekleyeceğim. Sizde durumlar nasıl… Hangi doğumu düşünüyorsunuz ???
Selma61 Kayserilianne benimde normal.olucak nasip olursa 40+3 ikinci hamileliğim bekliyorum nst de hafif sancı çıkıyor olmazsa suni sanciyla yatışım yapılacak
Duru_3545 Bugün 40+0 günlük oldum . 39+5 te nst de sancım hafif çıkmıştı ama ben hiçbir şey hissetmiyorum. Bebek doğum kanalına girmiş ama gelmiyor . Dr bana 40+5 e kadar bekleyelim eğer gelmezse suni sancı ile deneriz dedi .