Kızlar merhaba,hamilelikte acayip paranoyak oldum 😪 27+2 deyim. Bebeğin hareketlerini 2 gündür çok hissetmiyorum. 2 gün önce baya dışarıdan belli oluyordu,şimdi kimildadi mi yok kimildamadi,tekmelemiyor,bir şey mi oldu derken sanırım kafayı yemek üzereyim 😭 sizin bebek hareketleriniz nasıl? Bu haftalarda normal mi?