Şimdi tuvaleten çıktım küçük tuvaletimi yapmıştım yatağa giderken yarım çay bardağı kadar su geldi gibi oldu çiş desem değil daha yeni çıktım tuvaletten çünkü ilk hamileligimde kizimda da böyle olmuştu 7 inci aydan sonra sürekli su gibi gelmişti hatta kanda gelmisti arada doktor doktor gezdim kimse bisey bulamadi ne açıklık vardi ne bisey suyumda iyidi bu hamileligimde ona benzemesinden şüphelendim acaba su mudur diye doktor rendavusu yok en erken salı ya var bebeğimin suyu azalip azalmadigini görmek istiyorum bu arada suan 6 aya girdim aşırı stres yaptım ve suan oğlumun haraketleri net hissdiyorum içerde