Seydanuurr4 Kızlar adetime 4 gün kaldı durum bu şekil kac gündür silik hayal çizgiydi bugün netleşmeye başladı cocuk vardır demi 😍 https://resmim.net/i/SCJeqb
MerveeD Seydanuurr4 kaç gundur yazdıgınızı görüyorum da insşşalah hamilesiniz dır cok istiyorsunuz belli ki sürekli farklı sorular soruyordunuz cok sevındım ınsallah kanntahlılılınden de guzel sonuclar alırsınız
Seydanuurr4 kahvesever__ amin canım kac gündür hayal çizgi çıkıyor bugün belirdi olmasa netleşmezdi değil mi
kahvesever__ Seydanuurr4 evet olmasaydı netleşmezdi canım bügün cuma rabbim dualarını kabul etsin inşallah 🙏
Rabiaugur Seydanuurr4 merhaba benimde başta hayalet çizgiydi emin olamamıştım bir türlü sonra kan verdim çıktı sizde de var görünüyor Allahın izniyle
Betul_52 Benimde böyle çıktı gözükmicek gibi kan verdim 30 çıktı adetim 7 gün geçmişti yarın tekrar kan vericem Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah