Baharozdemir ani bir nedenden rapor alamadım geçende gittim aldım kimse sormadı bile o yüzden bu defa alamadım o güne sığındım soranda olsa küçük diyeceğim haftamı anlaşılır mı bence kontrol etmiyorlar sistemden sadece sözde sorarsa sorarlar çünkü geçen ben demeden boşa aldım gibi bakmadılar bile ama tesadüf sabah oldu artık dün sayılıyor tabi Yani dün akşam üstü kontrole gittim herşey iyi dendi