Merhaba anneler ve anne adayları 6+6 günlük gebeyim.
Dün kanama şikayeti ile doktora gittim,
Bana iğne ve hap verdi.
Kırmızı adet kanamasi gibi bir kanama yaşadım 1 hafta istirahat verdi.
Dunden beri yatıyorum koyu kan geldi 1 parmak kadar.
Şu an kanamam yok ama koyu kanında gelmesi normal mi ?
Bu durumu yaşayan var mi?
Düşük tehlikesi var dedi doktor düşük olur mu sizce ?