Kızlar pazartesi randevum vardı doktorum baktı açıklık falan yoktu yok yani. Ama benim bu son 2 gündür çok kötü karnımın altı ağrıyor ölüyorum böyle geriliyor sanki içinden bişey kopuyormuş gibi ne adım atabiliyorum ne düzgün oturabiliyorum nede kalkabiliyorum. Acile gidip doğurmak istiyorum keşke yapabilsem öyle kötüyüm yani belimde ağrıyor ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardımcı olun sizinde var mı böyle karın alt ağrısı yatakta dönerken inliyorum ağlamamak için kendimi zor tutuyorum… 😭😢😢