Babemom aynı şeyleri yaşamışız. Her gören o kadar çok “senin oğlun olacak. Belirtilerin erkek belirtileri, karnın erkek karnı” gibi şeyler söylüyordu. Doktor 12.haftada ilk tahmini yapınca ve %90 kız diyince çok şaşırdım. Mutluluktan katıla katıla ağlamaya başladım.( çok istiyordum kız) O sırada asistan bana kağıt havlu verdi. gözyaşlarımı silmem içinmiş meğer. Ben heyecandan karnımdaki jeli silmeye başladım. Taa ki doktor “ Ay hayır hayıırr o kalsın” diyene kadar😂😂
Artık çok geçti, jel bitmişti ama göz yaşlarım yerinde duruyordu 😂 Gülmüştük ve geçmişti. Hayırlı olsun, Allah hepimizin çocuklarını sağlıkla dünyaya getirmemizi nasip etsin 🙏🏻