Arya92 Ben hamileligimi ogrendigimden beri gazman gibiyim. Bebek haraket etse hissetmem herhalde. Soda iciyorum Ben de canim. Ama belli bir sure boyle devam edecek sanirim
Arya92 KbraGndz hamilelikte vucutta sicakligini arttirmak ve sicak suya oturmanin iyi olmadigini okumustum biryerden. Uygulayacaklar bence arastirsin bunu yapmadan once.
Pinaryyim Bnde sürekli gaz doluyum ama agrı yapmıyor sürekli tuvaletteyim insan içinde oturamıyorum bazen