ecemsmom 38+2 sanırım nişanım geldi direk doktoruma haber mi versem beklesem mi acaba sizin doğum hemen başladı mıııı ?
hafsam_omerim ecemsmom benim nişandan 3gün sonra doğum oldu squat yap merdiven in çık sancın 5dk 1 olunca doktora git. Sıcak su tut vs açılmayı kolaylaştır
Humeyrakrtl64 ecemsmom ben nisanim geldigi gun dogum yaotim 5 cm acikligim varmis haber verin tabi kisiden kisiye degisiyo sonucta
Elanrgndn ecemsmom 1 hafta oldu geleli ama hala tık yok 😅 1 ay önceden bile gelebiliyormuş diye okumuştum.
Aag06 Sanci yoksa habere gerek yok hareket ediyorsada sorun yok Nisani gelip 1ay sonra doguranda var ay bekle bakalim
ilayy Biz nişandan sonra aradık bize kana dönüşürse gelin sancıları evde çekin ve sancılar her beş dkda bir gelirse gelin dedi. Ben nişandan iki gün sonra doğurdum
ecemsmom ilayy şuan öyle sancı yok belim ağrıyor gibi bekleyeyim bari artarsa haber vereyim teşekkür ederim 🙏
ilayy ecemsmom Rica ederim benimde bel ağrım vardı sıcak su torbasıyla biraz idare etmiştim sağlıcakla al kucağına Allah yardımcın olsun 🤲🏼
ecemsmom Aag06 inşallah yavrum beklemedeyim duşa felan mı girsem acaba ne olur ne olmaz bi yıkanmış olurdum 😂
ecemsmom Aag06 aynen öyle yapayım ya zaten çok açılmam olmazsa yasak bana normal doğum baktım artıyor ararım hastaneye gitmem bu saatte 5 dakika araçla
Lyra Nişanı nasıl anlıyoruz kanlı gelmiyor mu doktorunuz kana dönüşürse demiş normal akıntı gibi mi geliyor çok acemiyim
ecemsmom brfnyildirim çok hafif hafif var benimde internette nişan geldikten sonra açılma oluyor diye okudum ondan korktum 😅